Pobojowisko się zmienia

Tu pochwal się Twoim ogrodem! Fotografie i opisy co u Ciebie rośnie - mile widziane!
Awatar użytkownika
kasia12
Lubi podyskutować
Lubi podyskutować
Posty: 90
Rejestracja: 2009-01-21, 09:31

Pobojowisko się zmienia

Post autor: kasia12 »

Witam
Postanowiłam założyć ten wątek żeby pokazać Wam zmiany zachodzące na moim pobojowisku . Zrobiło się cieplej więc ruszyły prace porządkowe , wylewanie ławy itp.
Studiuję wątek o dodawaniu fotek , jak przerobię cały kilka razy , "pochwalę się" tym co udało mi się osiągnąć.Narazie pierwsze próby.
POZDRAWIAM KASIA
Awatar użytkownika
kasia12
Lubi podyskutować
Lubi podyskutować
Posty: 90
Rejestracja: 2009-01-21, 09:31

Post autor: kasia12 »

No to fotki się nie pokazały muszę się jeszcze nauczyć albo poprosić potomstwo aby dało kilka lekcji staruszce.
POZDRAWIAM KASIA
Awatar użytkownika
El-ka
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 1302
Rejestracja: 2009-01-30, 14:19

Post autor: El-ka »

kasia12 pisze:No to fotki się nie pokazały muszę się jeszcze nauczyć albo poprosić potomstwo aby dało kilka lekcji staruszce.
Chciałabym babcinko wiedzieć ile masz lat. :?:
pozdrawiam Elżbieta
Schweaps
Witamy na forum!
Witamy na forum!
Posty: 18
Rejestracja: 2009-03-08, 10:04

Post autor: Schweaps »

To powinno ci pomóc przy wstawieniu fotek--- http://www.imageshack.us/
w okienku "Wybierz..." wybierasz plik graficzny ze zdjęciem w swoim kompie, następnie klikasz 'host it' i masz gotowe linki wstawiasz link na forum i wszystko gra :lol:
Awatar użytkownika
Joanna
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 800
Rejestracja: 2008-06-04, 13:48

Post autor: Joanna »

"Staruszka" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Awatar użytkownika
kasia12
Lubi podyskutować
Lubi podyskutować
Posty: 90
Rejestracja: 2009-01-21, 09:31

Post autor: kasia12 »

tak to zobaczymy czy będzie coś widać
Załączniki
DSC00064.jpg
DSC00064.jpg (47.2 KiB) Przejrzano 3861 razy
POZDRAWIAM KASIA
Awatar użytkownika
kasia12
Lubi podyskutować
Lubi podyskutować
Posty: 90