trawnik a agrowłóknina

Założenie i pielęgnacja, problemy z utrzymaniem trawnika.
ODPOWIEDZ
Grazia1973
Witamy na forum!
Witamy na forum!
Posty: 2
Rejestracja: 2009-10-19, 17:17

trawnik a agrowłóknina

Post autor: Grazia1973 »

Kochani...
nim trafiłam na to rewelacyjne forum próbowałam coś działać w swoim ogródeczku,ale wyszło fatalnie.Myślałam,ze założenie trawnika jest najprostszą rzeczą.Skopałam moje 300m ,trochę usunęłam przy tym darni i wysiałam trawkę...hehhe(bez równania,wałowania itp.)
Nie muszę pisać jaki był efekt-MASAKRA!!!
ale,ze człowiek uczy się całe życie...postanowiłam wszystko zacząć od nowa(za sprawą forum,które nieustannie studiuję)we wrześniu poszły w ruch łopaty.
Usunęłam całą starą darń,wygrabiłam (prawie)wszystkie pozostałości,wybrałam kamyczki,ziemie z darni przesiałam przez sito,rozłożyłam na podłożu i wyrównałam teren.Chciałam jeszcze tego roku wysiać trawkę ale chłody już nastały wiec poczekam do wiosny.
mam oto taki plan i kilka pytań z nim związanych

-w kwietniu lekko zruszyć ziemię?
-wysiać trawkę
-zwałować
-jakiś nawóz(kiedy-teraz czy na wiosnę?)
-potem podlewać i podlewać:-)

ale,mam na działeczce kilka kociąt,które się przybłąkały,biedne wygłodzone i niechciane-nie mogłam odmówić im pomocy także zostały:-)obawiam się,ze po posianiu trawki narobią mi trochę szkód nim ona wzejdzie więc pomyślałam sobie czy nie nakryć tego białą agrotkaniną ,czy tak można??????

Jestem wdzięczna za wszelakie rady
pozdrawiam
miłośniczka zwierząt:-)
użytkownik usunięty

Post autor: użytkownik usunięty »

Witaj. W poradniku jest bardzo ładnie opisane zakładanie trawnika. A jeśli chodzi o koty i zabezpieczenie trawnika agrowłókniną to mi wydaje się, że jeśli będzie leżeć na ziemi to może przeszkadzać młodej wschodzącej trawce.
Awatar użytkownika
piwonia
Mistrz dyskusji!
Mistrz dyskusji!
Posty: 1565
Rejestracja: 2007-12-27, 10:02

Post autor: piwonia »

Koty aż takich szkód nie narobią, a co nieco zawsze można poprawić ;-)
Pozdrawiam - Wiesia
zapraszam